yooooo

Apr. 21st, 2015 04:34 pm
drewsims: (Default)

dressy shenanigans this way

Snicket 6.1

Apr. 6th, 2015 07:39 pm
drewsims: (Default)

are you ready to party??? [[audience cheers]]
Read more... )

Snicket 5.4

Apr. 1st, 2015 07:45 pm
drewsims: (Default)

no hugs, pls
Read more... )
drewsims: (Default)

i tried to post this last night but i got about 3 pics in and i was like nah
u kno what rly gets my goat??? all the other gens were 3 updates long and this gen is gonna be 4
oh well what are u gonna do i guess??? i got teddy grahams lets do this
Read more... )
drewsims: (Default)

last update with pics from my old laptop, after this the pictures will improve a LOT!!!!
Read more... )
drewsims: (Default)

whats this? what is this what
Read more... )
drewsims: (Default)


lilithpleasant:♪♫here i made these!!!! i rly like this sweater but i only had it in black and white and u kno im all about pastels so.  there are 9 here in nyren’s kosmik colors and the mesh is included!!!DOWNLOAD

lilithpleasant:♪♫winkwonk here are some things for the AF androgyny shape~ the textures are by azaya, but there are only 8 because i only had 8 in my game haha. mesh included and aLSO if i sent u this before it was actually up publicly pls redownload cause when i got in game i noticed a bump map situation, which has been resolved~idk they might not line up perfectly cause they are just copy and pasted soooo yee but enjoy!!!DOWNLOAD

there are also some various random sims and snickets!!! im just going to link u to my downloads tumblr for simplicity's sake, check it out!

drewsims: (Default)

all hail the hover spook
Read more... )

Snicket 4.2

Mar. 7th, 2015 08:15 pm
drewsims: (Default)

whats good my friends i got a box of cadbury eggs lets do this!!!
Read more... )

Snicket 4.1

Mar. 4th, 2015 05:38 pm
drewsims: (Default)

i cant believe im this far already smh @ myself
Read more... )

Snicket 3.3

Mar. 1st, 2015 05:17 pm
drewsims: (Default)

snickets do college!!!
okay im gonna be real here, this should probably be separated into 2 posts (146 pics smh) but so little actually happened i just cant justify that? lmao shhh.
Read more... )
drewsims: (Default)

hello hello
i think ive settled into updating every 3 days is that okay w/ everyone???? :o
Read more... )
drewsims: (Default)

guess what time it is!!!!!
beginning right away with sunny moving back home and playing some games~
ambitious~~~
Read more... )
drewsims: (Default)

hey there
Read more... )
drewsims: (Default)

welcome to another exciting update from the snicket household~
Read more... )

Snicket 2.1

Feb. 8th, 2015 08:34 pm
drewsims: (Default)

damn SOME PEOPLE were posting updates of their stuff and then i was like i probably should do that too it has been three whole days gotta keep up with the fledermaus squad (spell check wants me to change that to federalist lmao)
also sry but yall are now my best friends i dont make the rules............
anyways this is the first thing lemony saw upon his moving back home
why madrigal why are u so angry
Read more... )

Expand Cut Tags

No cut tags

Profile

drewsims: (Default)
drewsims

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Page generated Jul. 22nd, 2017 02:45 am
Powered by Dreamwidth Studios
July 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 2016